We stellen het op prijs dat je ons laat weten wanneer je een klacht hebt of dat je niet tevreden bent, want dan kunnen we er voor zorgen dat het in de toekomst beter en/of anders gaat. Misschien is er sprake van een misverstand en ben je geholpen met een duidelijke uitleg. We kunnen je vragen beantwoorden of we kunnen samen op zoek gaan naar een oplossing. Dus blijf niet alleen met je klacht zitten maar ga met ons in gesprek. Zo verbeteren we de zorg, niet alleen voor jou, maar ook voor anderen.

Met een klacht kun je terecht bij één van onze medewerkers. Deze zal de klacht met je bespreken en samen met jou naar een oplossing zoeken. Komen jullie er samen niet uit, dan kun je de klacht schriftelijk indienen bij de directie van Zorgboerderij Frondida.

Je kunt ook contact opnemen met onze onafhankelijke Klachtenloket Zorg, voor informatie en advies over je vragen en/of klachten. Zij kunnen bemiddelen tussen jou en ons en je in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die kan bemiddelen tussen jou en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden.

Het Klachtenloket Zorg is te bereiken op telefoonnummer 070-310 53 92. Dat kan van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur of stuur een mail naar info@klachtenloket-zorg.nl
Voor meer informatie zie ook: https://www.degeschillencommissiezorg.nl/klachtenloket-zorg/

Komen wij er niet uit dan kun je naar de Geschillencommissie Zorg. Voor meer informatie hierover zie: www.degeschillencommissiezorg.nl